پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

پرهام کوچولو

شب یلدات مبارک عزیزم

1391/9/30 19:32
نویسنده : مامان و بابا
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله

خدا کنه هر وقت این وبلاگ و میخونی همیشه تنت سالم باشه.

امشب شب یلداست اماااا..................................

تو مریض شدی و بیمارستان بستری شدی عزیزم الانم که  با مامان بابات حرف زدم و دارم این وبلاگ رو واست مینویسم سرم تو دستت بود و داشتی کلی گریه میکردی.

قربونت برم امشب شب تولد مامانت بود خاله ایشالا ١٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ ساله بشه و سایش همیشه بالا سرت باشه.

امشب چون تو بیمارستان بستری هستی ما شب یلدا و تولد نمی گیریم قراره فردا ایشالا تولد بگیری

الهی بمیرم این اولین شب یلدات بود حاله عزیزم

ایشالا زود تر خوب بشی و سری برگردی خونه نفس خاله.

اولین شب یلدات مبارکماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 21:42
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان آرمین
4 دی 91 8:49
الهی بمیرم براش کوچولوی نازنازی رو ایشاله این اولین و آخرین بارت باشه که مریض می شی و می ری بیمارستان الهی 120 سال صحیح و سالم بمونی و بقیه شب یلداها رو کنار مامان و بابات و بقیه فامیلن خوش بگذرونی من دعا می کنم که زود زود خوب بشی عزیزم
خاله میترا
4 دی 91 9:06
خاله جون قربونت برم که به اون دستای کوچولوت سرم وصل کردن زودی خوب شو بیا خونه تو که تو خونه نیستی انگار هیچکس نیست دلم برای بازی کردن و جیغ زدن و دست زدنت تنگ شده عزیز دلم تو عشق خالتی نفسم یه عالمه برای سلامتیت دعا می کنم و امیدوارم دیگه هیچ وقت مریض نشی که اگه تو مریض بشی ما هم هممون مریض می شیم. عاشقتم پرهام جونم
مامان پرهام
27 دی 91 16:43
اوميد وارم هيچ كودكي بيمار و رنجور نشه مخصوصا پرهام هاي خوشگل.