پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

پرهام کوچولو

بدون عنوان

1392/2/6 22:37
نویسنده : مامان و بابا
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ببخشید ١ مدتی نتونستم برات پیام بزارم.

اخه مامانم خیلی شیطون شدی عزیزم من نمیتونم به هیچ کارم برسم.

اول از همه تولد ١ سالگیت مبارک عشقم امیدوارم ١٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ سال عمر با عزت داشته باشی و توی زندگیت به هرچیزی که میخوای برسی.

عزیزم خیلی شیطون شدی وتازه یاد گرفتی راه بری و عاشق راه رفتنی. وقتی راه میری خیلی قربون صدقت میرم عزیزم.

چند روز پیش بردمت بیرون برات خرید کنم ١ بادکنک فروش رو دیدی شروع کردی ذوق کردن من اول متوجه نشدم بعد که رد شدیم زدی زیر گریه و من فهمیدم که بادکنک میخوای منم برات بادکنک خریدم.

تازه عاشق عینکم هستی عینک مامانی و باباجون و کشیدی و دستش رو شکستی.

راستی٢ روز در هفته میبرمت خونه مامانی چون من سر کارم و مامانی نگهت میداره.

اینم ٢ تا عکس خوشمل از پسمل خوشملم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)